Deutsch
Deutsch
English
English


De Blue Dodo helpt....

             Een deel van je betaling doneren we aan organisaties die zich inzetten tegen de verwaarlozing en                           mishandeling  van Galgos en andere honden in Spanje, zoals Galgos del Sol. Meer weten over adopties?                 www.greyhoundsrescue.nl  

             De Dodo is ook een weekje per jaar een vakantieadres waar o.a. ernstig zieke kinderen en hun familie                     gratis kunnen logeren en genieten van het strand en de zee.


Veel gestelde vragen..

Q:  Moeten we zelf handdoeken en beddegoed meenemen?

A:  Dat hoeft niet. Handdoeken zijn aanwezig en de bedden zijn opgemaakt. Het enige wat je zelf mee kunt nemen is een                                      strandlaken.  Vergeten? Vraag ons dan naar een strandlaken(s).

 

Q:  Kunnen we onze hond meenemen?

A:  Je hond is welkom in de dodo, maar niet in het bed of op de bank. De kosten per hond zijn €25,- voor de duur van je             verblijf.

 

Q:  Wat zijn de in- en uitchecktijden?

A:  Inchecken kan vanaf 14:00 en uitchecken tot 11:00. Overleg even met ons wat mogelijk is. 

 

Q:  Is het handig om door te geven hoe laat we arriveren?

A:  Jazeker, we zorgen dan dat iemand aanwezig is of waar je de sleutel kunt vinden.

 

Q:  Is ontbijt inbegrepen?

A:  Nee, de Dodo is een apartement en geen B&B. Op het strand kun je heerlijk ontbijten!

 

Q:  Wat zijn de bankgegevens?

A:  Rekening nr NL80RABO0324098022 t.n.v M.L.M. WiggersRabobanks BIC (Business Identifier Code) is RABONL2U 

 

Q:  Is een babybedje of kinderstoel aanwezig?

A:  Nee, het beste is om deze zelf mee te nemen. Vergeten? Vraag ons er even naar!

 

Q:  Zijn er nog andere apartementen in het pand?

A:  Nee, de Dodo is het enige apartement. Zo hebben jullie lekker veel privacy.

 

Q: Wanneer is de boeking bevestigd en kan ik annuleren?

A:  Bij de boeking vragen we een aanbetaling van 20% en zodra dit is ontvangen is je boeking bevestigd. Je krijgt s.w.z. bericht, ook als de          betaling niet binnenkomt. Per E-Mail kosteloos annuleren kan tot 72 uur vóór de dag van aankomst. 

 

Q:  Is Zandvoort makkelijk te bereiken?

A:  Zandvoort wordt al op de A9 aangegeven. Er zijn maar 2 toegangswegen. Hou er dus rekening mee dat het verkeer druk kan                          zijn, vooral op zomerse dagen en tijdens (race)evenementen. Zandvoort is het eindstation van een directe   treinverbinding met                    Amsterdam C.S.  Perron 1. De vertrektijden zijn elk uur om xx:26 en xx:56. Andere vertrektijden hebben een overstap in Haarlem. 

 

Q:  Kan ik jullie bellen?

A:  Zeker! Altijd makkelijk voor een vraag of om een aankomsttijd door te geven:

      06-28 24 13 26

      06-21 81 01 13